ANDA TELAH SAMPAI KE LAMAN SEJARAH YANG UNGGUL DAN HEBAT. UAR-UARKANLAH BAHAWA ANDA TELAH MEMBACA ARTIKEL ATAU MENONTON VIDEO DI SINI

Friday, July 16, 2010

Khidmat percuma: Bahasa Inggeris?


Pasukan Penyelamat Bahasa Inggeris

RAKYAT Malaysia yang menghadapi sebarang masalah dalam Bahasa Inggeris, baik dari aspek pertuturan atau pemahaman, atau mungkin mahu mendapatkan tip dan bahan yang diperlukan dalam proses pembelajaran dan pengajaran Bahasa Inggeris boleh mengajukan pertanyaan kepada anggota Pasukan Penyelamat Bahasa Inggeris (ERT) mulai sekarang.

Pasukan yang dianggotai guru-guru British Council yang berpusat di Kuala Lumpur dan Pulau Pinang itu sedang dalam misi membantu seberapa ramai rakyat Malaysia yang menghadapi masalah dalam penguasaan bahasa Inggeris.

Melalui inisiatif ini juga, British Council menawarkan ganjaran kepada orang ramai yang dapat mengesan kesilapan penggunaan bahasa Inggeris di merata-rata tempat di seluruh negara!

Kumpulan ERT kini menawarkan khidmat nasihat, memberi hadiah dan menyeru orang ramai menyertai misi meningkatkan kesedaran dan memantapkan penguasaan bahasa terebut dalam semua peringkat melalui laman web, www.englishrescueteam.com.

0 comments:

Post a Comment