ANDA TELAH SAMPAI KE LAMAN SEJARAH YANG UNGGUL DAN HEBAT. UAR-UARKANLAH BAHAWA ANDA TELAH MEMBACA ARTIKEL ATAU MENONTON VIDEO DI SINI

Wednesday, July 7, 2010

Ilmu kebal ?

SURAH AL JINN [Ayat6]. "Dan Bahawa Sesungguhnya adalah (amat salah perbuatan) beberapa orang dari manusia,menjaga dan melindungi dirinya Dengan meminta pertolongan kepada ketua-ketua golongan jin, kerana Dengan permintaan itu mereka menjadikan golongan jin bertambah sombong dan jahat".


Bookmark and Share


2 comments:

  1. Saba'-34:40. Dan (ingatlah) hari (yang di waktu itu) Allah mengumpulkan mereka semuanya kemudian Allah berfirman kepada malaikat: "Apakah mereka ini dahulu menyembah kamu?."
    34:41. Malaikat-malaikat itu menjawab: "Maha Suci Engkau. Engkaulah pelindung kami, bukan mereka; bahkan mereka telah menyembah jin; kebanyakan mereka beriman kepada jin itu."

    Banyak juga manusia menyembah JIN....,pamrehh sanggup buat apa saja...janji fulus mashukkk :)



    Solda9

    ReplyDelete
  2. [6 : 128]
    Dan (ingatlah) hari yang Allah akan himpunkan mereka semua (lalu berfirman): Wahai sekalian jin! Sesungguhnya kamu telah banyak pengikut dari manusia. Dan berkatalah pula pengikut mereka dari golongan manusia: Wahai Tuhan kami, sebahagian dari kami telah bersenang-senang dengan sebahagian yang lain, dan kami telah sampailah kepada masa kami (hari Kiamat) yang Engkau telah tentukan bagi Kami. (Allah berfirman): Nerakalah tempat tinggalmu, kekal kamu di dalamnya kecuali apa yang dikehendaki Allah. Sesungguhnya Tuhanmu maha bijaksana, lagi Maha Mengetahui.

    tohmoh bukan sahaja terdiri dari orang2 melayu sekarang ini telah menjadi kerjaya itu sebagai sumber rezeki. mengapa mereka mengatakan pertolongan dari Allah walhal mereka meminta pertolongan dari jinn.


    dabong

    ReplyDelete