ANDA TELAH SAMPAI KE LAMAN SEJARAH YANG UNGGUL DAN HEBAT. UAR-UARKANLAH BAHAWA ANDA TELAH MEMBACA ARTIKEL ATAU MENONTON VIDEO DI SINI

Monday, October 18, 2010

Selamatkan Melayu daripada jerangkap samar perpecahan

Selamatkan Melayu daripada jerangkap samar perpecahan

2 comments:

  1. Kerajaan Islam bukannya Pas, sama jugaklah kerajaan usmaniah yang telah berlalu di turki bukanya kerajaan islam, cuma kerajaan-kerajaan itu di pimpin oleh orang2 islam. Sesebuah kerajaan yang dipimpin oleh orang islam bukan secara automatik boleh dinama kerajaan islam.kena faham, kena mengerti dan kena sedar tentang perkara ini.

    walaupun begitu kebaikan kerajaan itu tetap ada berbanding sebuah kerajaan yang dipimpin oleh orang kristian, atau orang hindu, atau orang budha atau orang yang tiada agama kerana mereka itu kebanyakkannya memahami islam adalah serong, kuno dan tak boleh dipercayai malah yang paling dasyat mereka memahami islam adalah terroris kejam.

    Saya amat tertarik dengan langkah kerajaan negara ini yang menamakan negeri ini adalah negara islam, bila diamati semacam mereka tidaklah menyatakan bahawa merekalah pemerintah islam tetapi mengharapkan akan ada suatu hari suatu ketika akan ada insan agung islam azali yang akan memakmurkan seluruh rakyat tidak kira bangsa dan agama semuanya menuju kesejateraan selaku hamba tuhan yang hidup dibumi bertuah.

    Jika Izin Restu Tuhan Allahu Ya Robbi, tidaklah mustahil.
    bersatulah kita semua


    Dungun

    ReplyDelete
  2. Salam..

    Ar-Rahman-19&20 Dia membiarkan dua lautan mengalir yang keduanya kemudian bertemu,antara keduanya ada batas yang tidak dilampaui masing-masing

    Dalam IKIM selalu dengan sebelum azan..bacaan ada sebut "...Mulk iLLah.."

    1 Malaysia



    Perentas Masa

    ReplyDelete