ANDA TELAH SAMPAI KE LAMAN SEJARAH YANG UNGGUL DAN HEBAT. UAR-UARKANLAH BAHAWA ANDA TELAH MEMBACA ARTIKEL ATAU MENONTON VIDEO DI SINI

Sunday, January 9, 2011

APAKAH DEFINASI DERHAKA MENGIKUT ADAT MELAYU?


Cubalah kita perhatikan foto ini, dan perhatikan semua sudut foto ini dan perhatikan juga adegan perbuatan mereka itu - adakah ia mirip dan condong kepada simbol derhaka atau biadap terhadap DYMM Agung/ Sultan dan Permaisuri Agung dan institusi raja?
Atau tidak sama sekali sedemikian?

Apa? Suka-suka?

4 comments:

  1. Takyah bagi.. ko kan ada blog. Publish jer kat blog. Senang.
    pastu bagi jer link kat sini.. takyah ko nak terang panjang-panjang.

    ReplyDelete
  2. Hafszak budimain, topik sdr usulkan tiada kaitan dgn isu foto ini. Kenapakah sdr terlalu mengecewakan semua pihak dan memalukan kami? Sdr tidak layak di tembungkan dgn rajamenangis.

    AHLI PAS KUALA KUBU BARU TENGAH

    ReplyDelete
  3. @hafszach

    Saya cadangkan sdr tak membabi buta menghentam pemilik blog ni.. ada ker mereka pergi menyepahkan blog sdr dgn komen sama sampai 3 @ 4 kali. Saya ingat orang2 Melayu bersopan, berbudi & cakap berhemah, tak ikut sesuka hati mereka kalau sudah marah.

    Tolong hormati juga orang2 yg selalu datang ke blog ni. Pls, we're not stupid. Saya setuju dgn RADIN87 - kalau sdr tak puas hati, luahkan di blog sendiri.


    Daniel

    ReplyDelete
  4. komen gambar :

    camni la generasi masakini..

    adakah kat sekolah sekarang ni dah takde bacaan ikrar rukun negara cam masa aku sekolah dulu dulu waktu perhimpunan mingguan ?

    ReplyDelete